Showing results 8 to 27 of 37
< previous
next >
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Access Type |
21-Jul-2021 | A case study of applying gamification tools in business mathematics for higher education students: gamification tools | Lawrance, Paul Joseph; Moreira, António; Santos, Carlos | article | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
2020 | A centralidade da análise de conteúdo assistida por WebQDA num estudo de caso coletivo: como aferir a perceção de professores e alunos mentores participantes em projetos de mentoria entre pares | Carvalho, Ana Raquel; Santos, Carlos | bookPart | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
12-Jun-2017 | Crachás: como usar em contexto educativo? | Araújo, Inês; Pedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, João | conferenceObject | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
Nov-2017 | Crachás: Como usar? - Um MOOC na formação de professores | Araújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, João | conferenceObject | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
4-Jul-2017 | Digital badges on education: past, present and future | Araújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, João | conferenceObject | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
2-Nov-2021 | Effect of laser heat treatments on the hardness of tool steels | Lagarinhos, J. N.; Afonso, Daniel; Torcato, Ricardo; Santos, Carlos; Oliveira, José | article | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
2010 | Espaços de interação virtual em contextos educativos e institucionais: projetos de intervenção no Second Life® da Universidade de Aveiro | Santos, Carlos; Pedro, Luís; Almeida, Pedro | bookPart | ![restrictedAccess restrictedAccess](/image/custom/restrictedAccess.png) |
2022 | Fostering co-UXers in later age: co-designing a UX toolkit for the senior online community miOne | Machado, Sónia; Costa, Liliana Vale; Mealha, Óscar; Veloso, Ana; Santos, Carlos | bookPart | ![restrictedAccess restrictedAccess](/image/custom/restrictedAccess.png) |
22-Sep-2021 | “Gamification For All”: planning and designing a community-oriented gamification strategy | Regalado, Francisco; Silva, João Henrique; Machado, Sónia; Costa Liliana Vale; Veloso, Ana; Santos, Carlos; Mealha, Óscar | bookPart | ![restrictedAccess restrictedAccess](/image/custom/restrictedAccess.png) |
Jul-2006 | ICT in a Portugal-Cape Verde distance education program in Multimedia in education and training | Ramos, Fernando; Moreira, António; Roth, Rogério; Santos, Carlos | article | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
2023 | Influence of Process Parameters in LMD for Geometrical Accuracy and Thin Geometry with AISI316L | de Lemos, Catarina; Afonso, Daniel Gil; Torcato, Ricardo; Oliveira, Martinho; Santos, Carlos | article | ![restrictedAccess restrictedAccess](/image/custom/restrictedAccess.png) |
Sep-2019 | Learning SQL with games: pedagogical innovation when students are willing to mentor other students | Santos, Carlos; Beja, Joana; Carvalho, Ana Raquel | bookPart | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
7-Apr-2022 | Literature review and theoretical framework of the evolution and interconnectedness of corporate sustainability constructs | Costa, Alberto J.; Curi, Denise; Bandeira, Ana Maria; Ferreira, Augusta; Tomé, Brízida; Joaquim, Carla; Santos, Carlos; Góis, Cristina; Meira, Deolinda; Azevedo, Graça; Inácio, Helena; Jesus, Mafalda; Teixeira, Maria Goreti; Monteiro, Patrícia; Duarte, Ruben; Marques, Rui Pedro | article | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
28-Jan-2022 | Relevant information for the accountability of private institutions of social solidarity: results from fieldwork | Inácio, Helena; Costa, Alberto J.; Bandeira, Ana Maria; Ferreira, Augusta; Tomé, Brízida; Joaquim, Carla; Santos, Carlos; Góis, Cristina; Curi, Denise; Meira, Deolinda; Azevedo, Graça; Jesus, Mafalda; Teixeira, Maria Goreti; Monteiro, Patrícia; Duarte, Rúben; Marques, Rui Pedro | article | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
Feb-2014 | Repensar a tecnologia em contextos educativos: o SAPO Campus no DeCA | Santos, Carlos; Ramos, Fernando; Pedro, Luís | article | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
Nov-2011 | Sapo Campus: promoção da utilização de serviços da Web social em contexto educativo | Santos, Carlos; Pedro, Luís; Almeida, Sara | article | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
2013 | SAPO Campus: uma nova abordagem à promoção de tecnologias educativas no Ensino Superior | Santos, Carlos; Pedro, Luís; Ramos, Fernando | conferenceObject | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
2011 | Sapo Campus: what users really think about an institutionally supported PLE | Santos, Carlos; Pedro, Luís; Ramos, Fernando; Moreira, António | conferenceObject | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |
2012 | A sensitivity study of the WRF model in wind simulation for an area of high wind energy | Carvalho, David; Rocha, Alfredo; Gómez-Gesteira, Moncho; Santos, Carlos | article | ![restrictedAccess restrictedAccess](/image/custom/restrictedAccess.png) |
2016 | Social Network Analysis and Digital Learning Environments: A Framework for Research and Practice Using the SAPO CAMPUS Platform | Pedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, João; Cabral, Guilherme; Pais, Fátima; Costa,Conceição | conferenceObject | ![openAccess openAccess](/image/custom/openAccess.png) |