Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10773/31685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAraújo e Sá, Maria Helenapt_PT
dc.date.accessioned2021-07-27T17:48:42Z-
dc.date.available2021-07-27T17:48:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-972-789-606-6pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10773/31685-
dc.description.abstractSem resumo disponível.pt_PT
dc.language.isoporpt_PT
dc.publisherUA Editorapt_PT
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/FCT/6817 - DCRRNI ID/UID%2FCED%2F00194%2F2019/PTpt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/pt_PT
dc.titleA Intercompreensão em ação e em construção: dinâmicas na interação plurilinguept_PT
dc.typebookPartpt_PT
dc.description.versionpublishedpt_PT
dc.peerreviewedyespt_PT
degois.publication.firstPage713pt_PT
degois.publication.lastPage771pt_PT
degois.publication.locationAveiropt_PT
degois.publication.titlePercursos de Investigação em Educação no CIDTFF: um itinerário pelas lições de agregaçãopt_PT
Appears in Collections:CIDTFF - Capítulo de livro

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PERCURSOS_INVESTIGACAO_EDUCACAO_CIDTFF.pdf13.28 MBAdobe PDFView/Open


FacebookTwitterLinkedIn
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.