CiDTFF - Capítulo de livro : [47] Collection home page
RSS Feed



Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 47
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2017Former pour et par l’intercompréhension: les langues comme objet et objectif de la formation de formateurs de la plateforme GalaproAraújo e Sá, Maria Helena; Melo-Pfeifer, SílviabookPartopenAccess
Jul-2016Quatro Dimensões para a Qualidade da Investigação: o caso do software IARS®Souza, Dayse Neri de; Souza, Francislê Neri de; Alarcão, IsabelbookPartrestrictedAccess
2015The role of ICT to change misconceptions of some astronomy concepts in children of primary schoolBonito, Tatiana; Almeida, AntónioarticleopenAccess
2016Research through design: qualitative analysis to evaluate the usabilityCosta, António Pedro; Souza, Francislê Neri de; Moreira, António; Souza, Dayse Neri debookPartrestrictedAccess
Nov-2015Queres provar um pedacinho de Italiano?Piacentini, ValentinabookPartopenAccess
2017Estratégias na formação de formadores: um pomo de discórdia?Balula, Ana; Cravo, Cláudia; Marques, SusanabookPartopenAccess
2017Socrative: using mobile devices to promote language learningVasconcelos, Sandra; Balula, AnaarticlerestrictedAccess
Dec-2010Trabalho colaborativo e educação em línguas: levantando ganhos, desejos e expectativasAndrade, Ana Isabel; Espinha, ÂngelabookPartopenAccess
2017Creativity enhanced by technological mediation in exploratory mathematical contextsCoelho, Artur; Cabrita, IsabelarticlerestrictedAccess
2016Science education practices in the framework of secondary school curricular restructuring in East TimorCapelo, Ana; Cabrita, IsabelbookPartrestrictedAccess
2015Ressonâncias da formação de professores face aos desafios do currículo do ensino secundário geral de Timor-LesteCabrita, Isabel; Capelo, Ana; Ferreira, AdrianabookPartrestrictedAccess
2016Aprendizagem da Matemática através da plataforma M@t-educar com sucesso num curso de EngenhariaAraújo, Isabel; Cabrita, IsabelbookPartopenAccess
2015Impact evaluation at the convergence of evidence based policy and monitoring and evaluation: a study in Timor-LesteLucas, Margarida; Cabrita, IsabelarticlerestrictedAccess
Sep-2015Práticas integradas de educação formal e não-formal de ciências nos cursos de formação inicial de professoresRodrigues, Ana V.; Galvão, Cecília; Faria, Cláudia; Costa, Conceição; Cabrita, Isabel; Chagas, Isabel; Jorge, Fátima; Paixão, Fátima; Teixeira, Filomena; Sá, Patrícia; Neto, Teresa; Vieira, Rui; João, PatríciabookPartopenAccess
2016Tracing the use of communication technologies in higher educationRamos, Fernando; Pinto, Marta; Raposo, Rui; Pombo, Lúcia; Pedro, Luís; Almeida, Pedro; Batista, João; Morais, Nídia; Souza, Francislê; Balula, Ana; Lucas, Margarida; Moreira, António; Coelho, DalilabookPartrestrictedAccess
2015Il portoghese è una lingua molto bella!: formação em intercompreensão num contexto de romanofoniaAraújo e Sá, Maria HelenabookPartrestrictedAccess
Nov-2015Représentations de futurs professeurs de langues romanes quant aux Approches PluriellesAraújo e Sá, Maria Helena; Melo-Pfeifer, SílviabookPartopenAccess
Sep-2015Imagens das línguas na comunicação intercultural: a língua alemã vista por alunos portuguesesAraújo e Sá, Maria Helena; Melo-Pfeifer, Sílvia; Schmidt, AlexandrabookPartrestrictedAccess
2016Master in Innovative Tourism Development: a blended learning experience in the Polytechnic Institute of Viana do CasteloVasconcelos, Sandra; Balula, Ana; Almeida, PedrobookPartrestrictedAccess
2016Educação a distância e a formação em Turismo: cenários de utilização em Instituições de Ensino Superior europeiasVasconcelos, Sandra; Balula, Ana; Almeida, PedrobookPartrestrictedAccess
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 47