Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10773/31682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCarinhas, Raquelpt_PT
dc.contributor.authorAraújo e Sá, Maria Helenapt_PT
dc.contributor.authorMoore, Danièlept_PT
dc.date.accessioned2021-07-27T17:40:44Z-
dc.date.available2021-07-27T17:40:44Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-989-8753-54-0-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10773/31682-
dc.description.abstractSem resumo disponível.pt_PT
dc.language.isofrapt_PT
dc.publisherInstituto de Educação da Universidade de Lisboapt_PT
dc.rightsopenAccesspt_PT
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/pt_PT
dc.titlePlurilinguismes et partenariats éducatifs école, famille et institutions muséales: une recension des études pour de nouveaux questionnementspt_PT
dc.typeconferenceObjectpt_PT
dc.description.versionpublishedpt_PT
dc.peerreviewedyespt_PT
degois.publication.firstPage60pt_PT
degois.publication.lastPage61pt_PT
degois.publication.locationLisboapt_PT
degois.publication.titleEDiLiC 2019: Interculturalidade e Sensibilização à diversidade linguística: desafios e oportunidades para os contextos de educação formal e não formal. Livros de resumospt_PT
Appears in Collections:CIDTFF - Comunicações

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EDILIC2019_-Book-of-abstracts-vf_2019.07.09 (1)_1.pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


FacebookTwitterLinkedIn
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.