Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10773/33601
Title: | Formação inicial de professores: experiências e reflexões face ao processo de Bolonha |
Other Titles: | Initial teacher education: experiences and reflections facing the Bologna process |
Author: | Costa, Nilza (org.) Andrade, Ana Isabel (org.) Tomaz, Carlota (org.) |
Keywords: | Formação inicial de professores Inovação curricular Avaliação da educação Processo de Bolonha |
Issue Date: | Feb-2022 |
Publisher: | UA Editora |
Abstract: | Sem resumo disponível. |
URI: | http://hdl.handle.net/10773/33601 |
DOI: | 10.48528/znck-b106 |
ISBN: | 978-972-789-732-2 |
Appears in Collections: | CIDTFF - Livro DEP - Livro |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formacao_inicial_de professores.pdf | 12.13 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.