Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10773/30836
Title: Notoriedade da marca Tromilux (Brand Equity): os mercados português e francês
Author: Rocha, Joana Mafalda Pinto Rodrigues da
Advisor: Ramalheira, Ana Maria
Keywords: Marketing
Marca
Brand Equity
Cultura
Mercados internacionais
Internacionalização
Defense Date: 25-Feb-2021
Abstract: Este Projeto, apresentado para a obtenção do grau de mestre em Línguas e Relações Empresariais, incide sobre o estudo da Brand Equity da marca Tromilux nos mercados português e francês. Procura estabelecer qual o mercado que possui maior Brand Equity e quais as razões para essa superioridade. Assim, foi elaborada uma revisão da literatura acerca deste tema e foram realizadas entrevistas aos responsáveís pelos mercados em estudo, com vista a obter a informação pretendida.
This project, presented to obtain the degree of Master in Languages and Business Relations, focuses on the study of Brand Equity of the brand Tromilux in the Portuguese and French markets. It seeks to establish which market has the largest Brand Equity and what are the reasons for this superiority. Thus, the review literature on this subject was elaborated and were conducted interviews with those responsible for the markets under study, to obtain the information desired.
URI: http://hdl.handle.net/10773/30836
Appears in Collections:UA - Dissertações de mestrado
DLC - Dissertações de mestrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Documento_Joana_Rocha.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


FacebookTwitterLinkedIn
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.