Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10773/22097
Title: As estratégias de marketing da Nauta Àudio : estágio curricular
Author: Araújo, Daniela Alexandra Almeida
Advisor: Ramalheira, Ana Maria Martins Pinhão
Keywords: Materiais electrónicos
Comunicação de marketing
Defense Date: 2017
Publisher: Universidade de Aveiro
Abstract: O presente Relatório propõe-se evidenciar as atividades desenvolvidas, ao longo de seis meses, numa empresa de distribuição, no âmbito da realização de um Estágio com vista à conclusão do Mestrado em Línguas e Relações Empresariais. A primeira parte deste trabalho conforma uma apresentação da entidade de acolhimento, assim como uma descrição das diferentes atividades que deram corpo ao Estágio. A segunda parte incide sobre uma análise das estratégias de marketing em curso para a nova área de negócio da entidade, o Áudio Profissional, empreendida com o auxílio de literatura relevante.
This report proposes to highlight the activities developed, over a period of six months, in a distribution company, with the purpose of performing an Internship with a view to completing the Master’s Degree in Languages and Business Relations. The first part of this work constitutes a presentation of the entity, as well as a description of the different activities which gave body to the Internship. The second part focuses on an analysis of marketing Strategies in place for the new business area of the entity, the professional audio, undertaken with the assistance of relevant literature.
Description: Mestrado em Línguas e Relações Empresariais
URI: http://hdl.handle.net/10773/22097
Appears in Collections:DLC - Dissertações de mestrado
UA - Dissertações de mestrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertação.pdf7.01 MBAdobe PDFView/Open


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.