Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2017Seguidores de marcas no Facebook: perceções e comportamentosSimões, D.; Dias, C.conferenceObjectopenAccess
2016Produção Científica em MOOCs no Contexto do Ensino Superior: uma Abordagem de Análise de Redes SociaisSimões, D.articleopenAccess
2017Beyond the TV borders: Second screen as a tool for audience engagementCampelo, D.; Silva, T.; Abreu, J. F.bookPartopenAccess
2016Social Network Analysis and Digital Learning Environments: A Framework for Research and Practice Using the SAPO CAMPUS PlatformPedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, João; Cabral, Guilherme; Pais, Fátima; Costa,ConceiçãoconferenceObjectopenAccess
2017Services of general interest information on iTV a personalised and dynamic approachCampelo, D.; Silva, T.; Abreu, J. F.conferenceObjectopenAccess
Nov-2017Crachás: Como usar? - Um MOOC na formação de professoresAraújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
4-Jul-2017Digital badges on education: past, present and futureAraújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
12-Jun-2017Crachás: como usar em contexto educativo?Araújo, Inês; Pedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
2017Automatic creation of TV content to integrate in seniors viewing activitiesReis, L.; Caravau, H.; Silva, T.; Almeida, P.bookPartopenAccess
2017Marketing Tribal: adaptação portuguesa e características psicométricas preliminares do questionário de Tribalismo, Lealdade Marca-Equipa, Valor Marca e Identidade pessoal/grupoAlmeida, H. M. R.; Simões, D.; Silva, C.; Bem-Haja, P.articleopenAccess
Results 1-10 of 147 (Search time: 0.003 seconds).