Skip navigation
sign on to:
my account
receive email
updates
edit profile
language
Português
English
submit
communities
browse
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisor
Title
Subject
Document Type
Access Type
help
Home
Search
Search:
All of DSpace
DEP - Departamento de Educação e Psicologia
DEP - Artigos
DEP - Capítulo de livro
DEP - Comunicações
DEP - Dissertações de mestrado
DEP - Livro
DEP - Recensão de livro/ artigo
DEP - Relatórios
DEP - Teses de doutoramento
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Document type
Access type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Document type
Access type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Document type
Access type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Document type
Access type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Document type
Access type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Document type
Access type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
Access Type
2014
Exploração matemática de módulos interativos de ciências: um estudo de caso no "Jardim da Ciência" em articulação com a sala de aula com alunos do 1º ciclo do ensino básico
Nogueira, Sofia Raquel Mota
doctoralThesis
2014
Formação de professores e atividades práticas de astronomia no 1º CEB
Sá, Cristina Maria Mendes dos Santos da Fonseca e
doctoralThesis
Results 1-2 of 2 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Discover
Author
1
Nogueira, Sofia Raquel Mota
1
Sá, Cristina Maria Mendes dos San...
Subject
1
1ºCEB
1
Actividades de aprendizagem
1
articulação de contextos de educa...
1
Astronomia
1
Atividades práticas
1
Desenvolvimento de recursos didát...
1
Educação não formal
1
Ensino da matemática
1
Ensino de Astronomia
1
estabelecimento de conexões Matem...
.
next >