Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
8-Jun-2021How is COVID-19 affecting patients with obsessive–compulsive disorder? A longitudinal study on the initial phase of the pandemic in a Spanish cohortAlonso, P.; Bertolín, S.; Segalàs, J.; Tubío-Fungueiriño, M.; Real, E.; Mar-Barrutia, L.; Fernández-Prieto, M.; Carvalho, S.; Carracedo, A.; Menchón, J. M.articleopenAccess
9-Jan-2020Modelação da operação subtração envolvendo vários significados: um estudo no 2º ano do 1º CEBSantos, Diana Patrícia Pereira dosmasterThesisopenAccess
30-Sep-2021Guidelines for teacher training in mobile augmented reality games: hearing the teachers’ voicesPombo, Lúcia; Marques, Margarida M.articleopenAccess
Aug-2021The impact of teacher training using mobile augmented reality games on their professional developmentMarques, Margarida M.; Pombo, LúciaarticleopenAccess
11-Feb-2020Os reportórios plurilingues num processo de aprendizagem ao longo da vida: o caso dos estudantes maduros da Universidade de AveiroAmbrósio, Susana Isabel JaneirodoctoralThesisopenAccess
Oct-2020A Supervisão no campo educativoAlarcão, IsabelbookopenAccess
10-Sep-2020The effect of signaled outcomes on choiceAyala, José Alejandro MaciasdoctoralThesisopenAccess
Jul-2020Researching across languages and cultures: a study with doctoral students and supervisors at a Portuguese UniversityPinto, Susana; Araújo e Sá, Maria HelenaarticlerestrictedAccess
Jul-2020Políticas linguísticas de formação e de investigação em universidades públicas portuguesas: das tensões a eixos de reflexão-açãoPinto, Susana; Araújo e Sá, Maria HelenaarticleopenAccess
2021Steering clear from ‘lost in translation’: crosscultural translation, adaptation, and validation of critical thinking mindset self-rating form to university studentsFranco, Amanda R.; Vieira, Rui Marques; Riegel, Fernando; Crossetti, Maria da Graça OliveiraarticlerestrictedAccess
Results 31-40 of 353 (Search time: 0.007 seconds).