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dc.contributor.advisorBarker, Anthonypt
dc.contributor.authorCarreira, Sandra Marita de Sousapt
dc.date.accessioned2016-06-09T14:22:41Z-
dc.date.available2016-06-09T14:22:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10773/15697-
dc.descriptionMestrado em Línguas e Relações Empresariaispt
dc.description.abstractThis report is the result of the curricular internship carried out in Bizpartner, a company from Slovakia, for the Master’s degree in Languages and Business Relations. The objective of this report is to present the activities developed during the internship, as well as a brief study of how Bizpartner internationalizes and the different results obtained from Portugal, Greece and the United Kingdom. There is a contextualization of Slovakia, Bizpartner and Internationalization, followed by the specific cases of Portugal, Greece and the United Kingdom. Finally, there is a reflection on all the work done, attempting to relate the internship with the knowledge acquired during the course.pt
dc.description.abstractEste relatório é resultado do estágio curricular realizado na Bizpartner, uma empresa da Eslováquia, para o Mestrado em Línguas e Relações Empresariais. Tem o objetivo de apresentar as atividades realizadas durante o estágio e também um pequeno estudo sobre a internacionalização da Bizpatner e os diferentes resultados obtidos em Portugal, Grécia e Reino Unido. Este relatório é composto por uma contextualização sobre a Eslováquia, Bizpartner e Internacionalização, seguido pelos casos específicos de Portugal, Grécia e Reino Unido. Por último, existe uma reflecção sobre todo o trabalho relacionado durante o estágio com o conhecimento adquirido durante o mesmo.pt
dc.language.isoengpt
dc.publisherUniversidade de Aveiropt
dc.rightsopenAccesspor
dc.subjectLínguas e relações empresariaispt
dc.subjectMarketing internacionalpt
dc.subjectMarketing digitalpt
dc.subjectComércio internacionalpt
dc.subject.otherCurricular Internshippt
dc.subject.otherSlovakiapt
dc.subject.otherPopradpt
dc.subject.otherBizpartnerpt
dc.subject.otherInternationalizationpt
dc.subject.otherInternational Tradept
dc.subject.otherInternational Businesspt
dc.subject.otherTaxonomic Matrixpt
dc.subject.otherPortugalpt
dc.subject.otherGreecept
dc.subject.otherUnited Kingdompt
dc.titleOnline marketing internationally: Bizpartner and the parallel cases of Portugal and Greecept
dc.title.alternativeMarketing online internacionalmente: Bizpartner e os casos paralelos de Portugal e da Gréciapt
dc.typemasterThesispt
thesis.degree.levelmestradopt
thesis.degree.grantorUniversidade de Aveiropt
dc.identifier.tid201592649-
Appears in Collections:UA - Dissertações de mestrado
DLC - Dissertações de mestrado



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