Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10773/6763
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPinheiro, Margarida M.pt
dc.contributor.authorSarrico, Cláudia S.pt
dc.contributor.authorSantiago, Rui A.pt
dc.date.accessioned2012-02-22T14:55:13Z-
dc.date.available2012-02-22T14:55:13Z-
dc.date.issued2005-05-
dc.identifier.issn972-789-153-5-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10773/6763-
dc.description.abstractResumo indisponível.-
dc.language.isoporpt
dc.relation.urihttp://arquivo.sinbad.ua.pt/Cartazes/2008000204-
dc.rightsopenAccesspor
dc.titleO papel da simulação nas aprendizagens no ensino superior: estudo de caso no ensino profissionalizantept
dc.typeconferenceObjectpt
dc.peerreviewedyespt
ua.publicationstatuspublishedpt
ua.event.date2- 4 Maio, 2005pt
ua.event.typeconferencept
degois.publication.firstPage85pt
degois.publication.lastPage85pt
degois.publication.titleCongresso Internacional Educação e Trabalho. Representações Sociais, Competências e Trajectórias Profissionais-
Appears in Collections:ISCA-UA - Comunicações

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3_Paper CIET_2005.pdfDocumento principal107.91 kBAdobe PDFView/Open


FacebookTwitterLinkedIn
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.