Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10773/32392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLima, Jorge Ávila dept_PT
dc.contributor.authorCardoso, Fabíola Jael de Sousapt_PT
dc.date.accessioned2021-10-15T15:45:04Z-
dc.date.available2021-10-15T15:45:04Z-
dc.date.issued1999-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10773/32392-
dc.description.abstractSem resumo disponível.pt_PT
dc.language.isoporpt_PT
dc.rightsrestrictedAccesspt_PT
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/pt_PT
dc.subjectPrática pedagógicapt_PT
dc.subjectFormação de professorespt_PT
dc.subjectOrientação de professorespt_PT
dc.titleA articulação entre as práticas de orientação de estágio dos orientadores de escola e as dos orientadores da universidadept_PT
dc.typemasterThesispt_PT
thesis.degree.grantorUniversidade de Aveiropt_PT
thesis.degree.grantorUniversidade dos Açorespt_PT
dc.description.masterMestrado em Supervisãopt_PT
Appears in Collections:UA - Dissertações de mestrado
DEP - Dissertações de mestrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Documento_Fabíola_Cardoso_volume_1.pdf7.07 MBAdobe PDFrestrictedAccess
Documento_Fabíola_Cardoso_volume_2.pdf5.78 MBAdobe PDFrestrictedAccess


FacebookTwitterLinkedIn
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.