Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10773/7781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBessa, José Pedro Barbosa Gonçalves dept
dc.contributor.advisorMoreira, Alexandra Belezapt
dc.contributor.authorBarata, Liliana Sofia Vieirapt
dc.date.accessioned2012-04-05T09:31:25Z-
dc.date.available2012-04-05T09:31:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10773/7781-
dc.descriptionMestrado em Criação Artística Contemporâneapt
dc.description.abstractEsta dissertação por projecto teve como base a utilização da técnica da Câmara obscura como meio de “transporte” para outra dimensão - a dimensão das recordações. Foram desenvolvidos três projectos: Câmara Obscura #1 materializado em três fotografias; Câmara Obscura #2 em formato vídeo e instalação; e Câmara Obscura #3 em forma de instalação.pt
dc.description.abstractThis thesis / project was based on the use of the technique of Camera Obscura as a way of "transportation" to another dimension - the dimension of memories. Were developed three projects: the project 1 materialized in three photographs; the project 2 format as video and installation, and the third project in the form of installation.pt
dc.language.isoporpt
dc.publisherUniversidade de Aveiropt
dc.rightsopenAccesspor
dc.subjectCriação artísticapt
dc.subjectFotografiapt
dc.subjectVídeopt
dc.titleCâmara obscura: a memória como lugar da artept
dc.typemasterThesispt
thesis.degree.levelmestradopt
thesis.degree.grantorUniversidade de Aveiropt
Appears in Collections:UA - Dissertações de mestrado
DeCA - Dissertações de mestrado

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
245051.pdf54.99 MBAdobe PDFView/Open


FacebookTwitterLinkedIn
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.