Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10773/7781
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Bessa, José Pedro Barbosa Gonçalves de | pt |
dc.contributor.advisor | Moreira, Alexandra Beleza | pt |
dc.contributor.author | Barata, Liliana Sofia Vieira | pt |
dc.date.accessioned | 2012-04-05T09:31:25Z | - |
dc.date.available | 2012-04-05T09:31:25Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10773/7781 | - |
dc.description | Mestrado em Criação Artística Contemporânea | pt |
dc.description.abstract | Esta dissertação por projecto teve como base a utilização da técnica da Câmara obscura como meio de “transporte” para outra dimensão - a dimensão das recordações. Foram desenvolvidos três projectos: Câmara Obscura #1 materializado em três fotografias; Câmara Obscura #2 em formato vídeo e instalação; e Câmara Obscura #3 em forma de instalação. | pt |
dc.description.abstract | This thesis / project was based on the use of the technique of Camera Obscura as a way of "transportation" to another dimension - the dimension of memories. Were developed three projects: the project 1 materialized in three photographs; the project 2 format as video and installation, and the third project in the form of installation. | pt |
dc.language.iso | por | pt |
dc.publisher | Universidade de Aveiro | pt |
dc.rights | openAccess | por |
dc.subject | Criação artística | pt |
dc.subject | Fotografia | pt |
dc.subject | Vídeo | pt |
dc.title | Câmara obscura: a memória como lugar da arte | pt |
dc.type | masterThesis | pt |
thesis.degree.level | mestrado | pt |
thesis.degree.grantor | Universidade de Aveiro | pt |
Appears in Collections: | UA - Dissertações de mestrado DeCA - Dissertações de mestrado |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
245051.pdf | 54.99 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.