Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10773/26938
Title: Competitividade e marketing territorial na visão dos stakeholders da cidade de Aveiro
Author: Hennemann, Djan
Advisor: Marques, João José Lourenço
Castro, Eduardo Anselmo de
Keywords: Território
Competitividade territorial
Marketing de territórios
Place branding
Atores do território
Defense Date: 23-Jul-2019
Abstract: Esta dissertação propõe uma discussão aprofundada sobre a competitividade e o marketing em âmbito territorial a partir da visão dos stakeholders. É um estudo sobre os conceitos teóricos que envolvem esses temas e um confronto com a realidade vivenciada no território da cidade de Aveiro, por meio da visão de indivíduos representantes do Setor Público, Comunidade, Setor Privado e a Universidade.
This dissertation proposes an in-depth discussion on competitiveness and marketing in a territorial scope based on the stakeholders' view. It is a study about the theoretical concepts that involve these themes and a confrontation with the reality lived in the territory of the city of Aveiro, through the vision of individuals representing the Public Sector, Community, Private Sector and the University.
URI: http://hdl.handle.net/10773/26938
Appears in Collections:DCSPT - Dissertações de mestrado
UA - Dissertações de mestrado

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