DEP - Capítulo de livro : [27] Collection home page
RSS Feed



Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 27
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2021Children with special needs in music arts education programmes: challengesMoreno, Davys; Moreira, António; Tymoshchuk, Oksana; Marques, CarlosbookPartopenAccess
2020Understanding public speakers’ performance: first contributions to support a computational approachBarros, Fábio; Conde, Ângelo; Soares, Sandra C.; Neves, António J. R.; Silva, SamuelbookPartopenAccess
2011A Cooperação Internacional para o Desenvolvimento na Universidade de Aveiro: cluster, benchmarking e desafios de futuroSangreman, Carlos; Ferreira, ÂngelobookPartopenAccess
Dec-2013A Reestruturação Curricular do Ensino Secundário Geral em Timor-Leste: um caso de cooperação da Universidade de Aveiro no domínio da educaçãoMartins, Isabel P.; Ferreira, ÂngelobookPartopenAccess
Jan-2015Ensinar e aprender em Português em Timor-Leste: o caso do ensino secundário geralMartins, Isabel P.; Ferreira, ÂngelobookPartopenAccess
Dec-2020Resolução de problemas geométricosNeto, Teresa B.bookPartopenAccess
Jul-2019WEBQDA: the quest for a place in the competitive world of CAQDASAlmeida, Carla Azevedo de; Freitas, Fábio; Costa, António Pedro; Moreira, AntóniobookPartrestrictedAccess
2020De trás para a frente: um retrato da Universidade de Coimbra na formação de professores de Biologia & GeologiaSoares, Diana R.; Abrantes, Isabel; Callapez, Pedro M.; Lopes, BetinabookPartopenAccess
2019O acolhimento de estudantes timorenses na Universidade de Aveiro: uma reflexão partilhadaMagalhães, Clara; Oliveira, Miguel; Lopes, Betina; Ferreira, Ângelo; Costa, FernandobookPartopenAccess
22-Jun-2019Estudo de validação de instrumento para avaliar a disposição dos estudantes no ensino superior para pensar criticamenteFranco, Amanda R.; Vieira, Rui MarquesbookPartopenAccess
1-Oct-2019Um estudo sobre indicadores mínimos de qualidade em educação, em São Tomé e Príncipe: o caso da educação pré-escolarPortugal, Gabriela; Tomaz, Carlota; Mendes, António NetobookPartopenAccess
2019School problems and teachers’ collaboration: before a collaborative problem solving programAtaíde, Alexandra; Souto, Isabel; Pereira, AnabelabookPartopenAccess
2021Learning strategies with digital games in the university context: multiple case studyPimentel, F.; Marques, M. M.bookPartopenAccess
2020Experts evaluation of usability for digital solutions directed at older adults: a scoping review of reviewsSilva, Anabela G.; Martins, Ana Isabel; Caravau, Hilma; Almeida, Ana Margarida; Silva, Telmo; Ribeiro, Óscar; Santinha, Gonçalo; Rocha, Nelson P.bookPartopenAccess
2021Alternative learning approaches in a pandemic context: from the collaborative outdoor EduPARK game to a virtual visitPombo, Lúcia; Marques, Margarida M.bookPartopenAccess
2021Teachers’ experiences and perceptions regarding mobile augmented reality games: a case study of a teacher trainingMarques, M. M.; Pombo, L.bookPartopenAccess
2021Supporting childbirth knowledge acquisition and decision-making through digital communication technology: the research design of an ongoing study following a mixed-method approachLeite, Carla V.; Almeida, Ana MargaridabookPartopenAccess
2021Digital inclusion of nursing home residents: a usability evaluation of the digital kiosk siosLIFE™Leite, Carla V.; Carvalho, Daniel; Almeida, Ivone; Nunes, Sofia; Almeida, Ana MargaridabookPartopenAccess
2018From idea to product: participation of users in the development process of a multimedia platform for parental involvement in kindergartenLaranjeiro, Dionisia; Antunes, Maria João; Santos, PaulabookPartopenAccess
2017Repensar a formação de professores: rumo a uma educação global na aula de línguasLourenço, MónicaconferenceObjectopenAccess
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 27