Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
Jun-2006Improving staff competences to promote quality of eLearning in Higher EducationRamos, Fernando; Costa, Nilza; Tavares, José; Huet, IsabelconferenceObjectopenAccess
2009Pass the port(o) to the right - building a community of practice for Portuguese professors to professHuet, Isabel; Casa Nova, Diogo; Ramos, Fernando; Holmes, BrynconferenceObjectopenAccess
20053810 UA: um programa de informação universitária no canal público de televisão de PortugalRamos, Fernando; Salvado, João; Dias, Ana BelaconferenceObjectopenAccess
Jun-2011Programa de formação avançada de docentes do ensino superior da Universidade de Aveiro: avaliação de um percursoRamos, Fernando; Huet, Isabel; Costa, Nilza; Souza, Dayse Neri deconferenceObjectopenAccess
Nov-2005Blended learning in a Master’s Programme in Multimedia in Education: a critical viewRamos, Fernando; Moreira, AntónioconferenceObjectopenAccess
2005Gestão da qualidade aplicada a uma plataforma universitária de eLearningLopes, Vasco; Ramos, FernandoconferenceObjectopenAccess
2013Planeamento de uma webrádio universitária: um estudo no contexto da Universidade de AveiroFuentes, Emílio; Almeida, Ana Rita; Dias, Sara; Ramos, Fernando; Antunes, Maria; Caixinha, HélderarticleopenAccess
Nov-2010Avaliação da metodologia b-Learning no Mestrado Multimédia em Educação (edição 2007-2009) da Universidade de AveiroSilva, André Brigham; Ramos, FernandoarticleopenAccess
2011Sapo Campus: what users really think about an institutionally supported PLESantos, Carlos; Pedro, Luís; Ramos, Fernando; Moreira, AntónioconferenceObjectopenAccess
3-Feb-2012Perspectivas e práticas em e-learning no ensino superior e no ensino ao longo da vida em Portugal, na Irlanda e no Reino UnidoRamos, Fernando; Holmes, Bryan; Leahy, Denise; Dolan, Dudley; Huet, Isabel; Gardner, John; Baldo, TeprinebookPartrestrictedAccess
Results 1-10 of 11 (Search time: 0.005 seconds).