Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2014The use of communication technologies to support teaching and learning practices in portuguese higher educationRamos, Fernando; Pinto, Marta; Coelho, Dalila; Raposo, Rui; Almeida, Pedro; Pedro, Luís; Batista, JoãoconferenceObjectrestrictedAccess
2014U-TRACER®: Uma Plataforma de Registo e Partilha de Informação sobre o Uso das Tecnologias da Comunicação no Ensino SuperiorRamos, Fernando; Pinto, Marta; Raposo, Rui; Pedro, Luís; Almeida, PedroarticleopenAccess
Feb-2014Repensar a tecnologia em contextos educativos: o SAPO Campus no DeCASantos, Carlos; Ramos, Fernando; Pedro, LuísarticleopenAccess
2011DidaktosOnLine: um ambiente virtual de aprendizagem baseado na Teoria da Flexibilidade CognitivaMoreira, António; Pedro, Luís; Nogueira, FernandabookPartrestrictedAccess
2013SAPO Campus: uma nova abordagem à promoção de tecnologias educativas no Ensino SuperiorSantos, Carlos; Pedro, Luís; Ramos, FernandoconferenceObjectopenAccess
Nov-2017Crachás: Como usar? - Um MOOC na formação de professoresAraújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
2016Social Network Analysis and Digital Learning Environments: A Framework for Research and Practice Using the SAPO CAMPUS PlatformPedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, João; Cabral, Guilherme; Pais, Fátima; Costa,ConceiçãoconferenceObjectopenAccess
4-Jul-2017Digital badges on education: past, present and futureAraújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
12-Jun-2017Crachás: como usar em contexto educativo?Araújo, Inês; Pedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
Jan-2020Teacher´s guide on occupational safety and health education: exploring “OSH! What a Bright Idea"Rodrigues, Fernanda; Clemente, Mariana Ribeiro; Vieira, Rui; Neves, Rui; Almeida, Ana Margarida; Pedro, Luís; Beja, JoanabookopenAccess
Results 1-10 of 25 (Search time: 0.003 seconds).