Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)TypeAccess Type
2016Social Network Analysis and Digital Learning Environments: A Framework for Research and Practice Using the SAPO CAMPUS PlatformPedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, João; Cabral, Guilherme; Pais, Fátima; Costa,ConceiçãoconferenceObjectopenAccess
Nov-2017Crachás: Como usar? - Um MOOC na formação de professoresAraújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
4-Jul-2017Digital badges on education: past, present and futureAraújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
12-Jun-2017Crachás: como usar em contexto educativo?Araújo, Inês; Pedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
2014Uma Revisão de Literatura sobre o Uso das Tecnologias da Comunicação no Ensino SuperiorMorais, Nídia; Pombo, Lúcia; Batista, João; Moreira, António; Ramos, FernandoarticleopenAccess
Feb-2014A Gestão e a Formação de Docentes para o Uso das Tecnologias da Comunicação: o caso do ensino superior público portuguêsBatista, João; Morais, Nídia; Ramos, FernandoarticleopenAccess
2014Impactos associados ao uso de tecnologias da comunicação em contextos de aprendizagem: a perceção e a influência do género nos estudantes do ensino superior portuguêsMorais, Nídia; Batista, João; Ramos, FernandoarticleopenAccess
18-Jan-2018Badges: How to use?: Training teachers trought a MOOCAraújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, JoãoconferenceObjectopenAccess
2012Novos media e novas práticas no Ensino Superior: Como as Tecnologias da Comunicação estão contribuindo para mudar as Instituições do Ensino SuperiorRamos, Fernando; Batista, João; Morais, SalomébookPartopenAccess
2011Frequency and user satisfaction on using communication technologies to support learning: the case of portuguese higher educationBatista, João; Morais, Nídia Salomé; Ramos, FernandobookPartopenAccess
Results 1-10 of 15 (Search time: 0.01 seconds).