Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10773/12957
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Fragateiro, Carlos Manuel Branco Nogueira | pt |
dc.contributor.author | Pires, Paula Sofia Gonçalves Ferreira de Alegria | pt |
dc.date.accessioned | 2014-12-09T15:18:13Z | - |
dc.date.available | 2014-12-09T15:18:13Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10773/12957 | - |
dc.description | Mestrado em Ensino de Artes Visuais no 3º Ciclo do Ensino Básico e no Ensino Secundário | pt |
dc.description.abstract | O presente trabalho propõe-se estudar as alterações na perspetiva da motivação quando os alunos, do ensino profissional, estão envolvidos num projeto prático cujo intento é a divulgação fora da comunidade escolar. | pt |
dc.description.abstract | The present work intends to study the changes from the perspective of motivation when the professional school students’ are involved on a practical project whose purpose is the dissemination outside of the school community. | pt |
dc.language.iso | por | pt |
dc.publisher | Universidade de Aveiro | pt |
dc.rights | openAccess | por |
dc.subject | Educação artística | pt |
dc.subject | Artes visuais - Ensino profissional | pt |
dc.subject | Projetos educativos | pt |
dc.subject | Motivação dos alunos | pt |
dc.subject | Atividades extra-escolares | pt |
dc.subject.other | Motivação | pt |
dc.subject.other | projetos práticos | pt |
dc.subject.other | apresentação pública | pt |
dc.title | Uma causa, um meio, uma motivação | pt |
dc.type | masterThesis | pt |
thesis.degree.level | mestrado | pt |
thesis.degree.grantor | Universidade de Aveiro | pt |
dc.identifier.tid | 201588919 | - |
Appears in Collections: | UA - Dissertações de mestrado DEP - Dissertações de mestrado |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Uma causa_um meio_uma motivacao.pdf | 40.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.