Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10773/12726
Title: | Análise de duas ferramentas de service desk : relatório de estágio |
Author: | Magalhães, João Manuel do Amaral Osório Faria de |
Advisor: | Pinto, Joaquim de Sousa |
Keywords: | Sistemas de informação Tecnologias da informação Gestão de serviços |
Defense Date: | 2013 |
Publisher: | Universidade de Aveiro |
Abstract: | Este documento relata as atividades realizadas no estágo curricular do Mestrado em Sistemas de Informação da Universidade de Aveiro, que decorreu na empresa I.Zone Knowledge Systems, empresa com atuação nos mercados de consultadoria, formação, e-learning e desenvolvimento de tecnologias de informação em Aveiro.
O estágio teve a duração de nove meses e teve como principal objetivo, o estudo da framework da ITIL como suporte de análise a ferramentas de Service Desk. This document reports the activities of the curricular internship at the iZone-KS Enterprise, concerning the University of Aveiro Master’ in Information Systems. iZone-KS, company with acting in the markets of consultency, formation, e-learning and development of information technologies in Aveiro. The internship lasted nine months and had as main objective the study of ITIL framework as support of analysis of Service Desk Applications. |
Description: | Mestrado em Sistemas de Informação |
URI: | http://hdl.handle.net/10773/12726 |
Appears in Collections: | UA - Dissertações de mestrado DBio - Dissertações de mestrado |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.