Issue Date | Title | Author(s) | Type | Access Type |
2021 | Assessing teachers and peer teacher students’ perceptions of their motivations and participation impact in peer learning projects: the role of content analysis supported by WebQDA | Carvalho, Ana Raquel; Santos, Carlos | bookPart |  |
2016 | Avaliação da Presença na Internet das Instituições Particulares de Solidariedade Social Portuguesas | Ferreira, Augusta; Marque, Rui Pedro; Santos, Carlos; Azevedo, Graça; Mendes, Helena | article |  |
18-Jan-2018 | Badges: How to use?: Training teachers trought a MOOC | Araújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, João | conferenceObject |  |
2020 | A centralidade da análise de conteúdo assistida por WebQDA num estudo de caso coletivo: como aferir a perceção de professores e alunos mentores participantes em projetos de mentoria entre pares | Carvalho, Ana Raquel; Santos, Carlos | bookPart |  |
12-Jun-2017 | Crachás: como usar em contexto educativo? | Araújo, Inês; Pedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, João | conferenceObject |  |
Nov-2017 | Crachás: Como usar? - Um MOOC na formação de professores | Araújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, João | conferenceObject |  |
4-Jul-2017 | Digital badges on education: past, present and future | Araújo, Inês; Santos, Carlos; Pedro, Luís; Batista, João | conferenceObject |  |
2010 | Espaços de interação virtual em contextos educativos e institucionais: projetos de intervenção no Second Life® da Universidade de Aveiro | Santos, Carlos; Pedro, Luís; Almeida, Pedro | bookPart |  |
Jul-2006 | ICT in a Portugal-Cape Verde distance education program in Multimedia in education and training | Ramos, Fernando; Moreira, António; Roth, Rogério; Santos, Carlos | article |  |
Sep-2019 | Learning SQL with games: pedagogical innovation when students are willing to mentor other students | Santos, Carlos; Beja, Joana; Carvalho, Ana Raquel | bookPart |  |
Feb-2014 | Repensar a tecnologia em contextos educativos: o SAPO Campus no DeCA | Santos, Carlos; Ramos, Fernando; Pedro, Luís | article |  |
Nov-2011 | Sapo Campus: promoção da utilização de serviços da Web social em contexto educativo | Santos, Carlos; Pedro, Luís; Almeida, Sara | article |  |
2013 | SAPO Campus: uma nova abordagem à promoção de tecnologias educativas no Ensino Superior | Santos, Carlos; Pedro, Luís; Ramos, Fernando | conferenceObject |  |
2011 | Sapo Campus: what users really think about an institutionally supported PLE | Santos, Carlos; Pedro, Luís; Ramos, Fernando; Moreira, António | conferenceObject |  |
2012 | A sensitivity study of the WRF model in wind simulation for an area of high wind energy | Carvalho, David; Rocha, Alfredo; Gómez-Gesteira, Moncho; Santos, Carlos | article |  |
2016 | Social Network Analysis and Digital Learning Environments: A Framework for Research and Practice Using the SAPO CAMPUS Platform | Pedro, Luís; Santos, Carlos; Batista, João; Cabral, Guilherme; Pais, Fátima; Costa,Conceição | conferenceObject |  |
2020 | Teachers and peer teacher students’ perceptions on ICT tools usage in peer learning projects: findings from a multiple case study | Carvalho, Ana Raquel; Santos, Carlos | conferenceObject |  |
2020 | The impact of a digitally enhanced peer learning program on peer teacher students’ academic performance: a study developed under Educational Design Research | Carvalho, Ana Raquel; Santos, Carlos | conferenceObject |  |
Nov-2008 | XBRL: facilitador da Divulgação do Relato Financeiro | Coutinho, Rui; Santos, Carlos | conferenceObject |  |
Mar-2010 | XBRL: Facilitador da Divulgação do Relato Financeiro | Coutinho, Rui; Santos, Carlos | article |  |