Showing results 1 to 20 of 63
next >
Issue Date | Title | Author(s) | Type | Access Type |
2021 | Alternative learning approaches in a pandemic context: from the collaborative outdoor EduPARK game to a virtual visit | Pombo, Lúcia; Marques, Margarida M. | bookPart |  |
2019 | An app that changes mentalities about Mobile Learning – the EduPARK Augmented Reality Activity | Pombo, Lúcia; Marques, Margarida | article |  |
Feb-2020 | Aprender a conservar a Natureza: jogo com Realidade Aumentada integrado na app interativa “EduPARK” | Rodrigues, Ana Rita Monteiro; Pombo, Lúcia; Neto, Teresa | conferenceObject |  |
2019 | Aprender com uma app? É no parque da cidade | Pombo, Lúcia | bookPart |  |
2018 | Augmented reality and mobile learning in a Smart Urban Park: pupils’ Perceptions of the EduPARK Game | Pombo, Lúcia; Marques, Margarida Morais; Carlos, Vânia; Guerra, Cecília; Lucas, Margarida; Loureiro, Maria João | bookPart |  |
2021 | Augmented Reality in outdoor games as a new teaching approach experienced by future teachers in training | Neto, Teresa B.; Pombo, Lúcia | conferenceObject |  |
2010 | Comunidades de prática em ambientes virtuais: da teoria à experiência colaborativa | Macário, Maria João; Tréz, Ticiana; Lopes, Sandra Ferrão; Gonçalves, Jorge; Cabrita, Isabel; Pombo, Lúcia | conferenceObject |  |
2011 | Comunidades de prática em ambientes virtuais: da teoria à experiência colaborativa | Macário, Maria João; Tréz, Ticiana; Ferrão-Lopes, Sandra; Gonçalves, Jorge; Cabrita, Isabel; Pombo, Lúcia | bookPart |  |
11-Oct-2021 | Current trends in game-based learning: introduction to a special collection of research | Marques, Margarida M.; Pombo, Lúcia | article |  |
Sep-2011 | E-assessment in collaborative blended learning: evolving practices and students’ perceptions | Loureiro, Maria João; Pombo, Lúcia; Balula, Ana; Moreira, António | article |  |
2019 | Educational mobile augmented reality edupark game: does it improve students learning? | Pombo, Lúcia; Marques, Margarida M. | conferenceObject |  |
2016 | Edulabs for the integration of technologies in Basic Education – monitoring the AGIRE project | Pombo, Lúcia; Carlos, Vânia; Loureiro, Maria João | article |  |
2018 | EduLabs: promoting a smart and personalized learning | Oliveira, Ana; Pombo, Lúcia | bookPart |  |
2020 | EduPARK - jogo interativo outdoor com realidade aumentada: satisfação de alunos de Ciências Naturais | Gomes, Maria Luísa Ribeiro; Pombo, Lúcia; Marques, Margarida M. | article |  |
2019 | EduPARK, mobile Learning, Augmented Reality and Geocaching in Science Education: 2018 winner of the ECIU Team Award | Pombo, Lúcia; Marques, Margarida | conferenceObject |  |
2018 | EduPARK, uma lufada de ar fresco na formação inicial e contínua de professores | Pombo, Lúcia; Neto, Teresa B. | bookPart |  |
2016 | Estratégias de ensino mediadas pelas tecnologias no modelo EduLab | Oliveira, Ana; Pombo, Lúcia | article |  |
Dec-2019 | Estratégias de gamificação com Realidade Aumentada no Parque Infante D. Pedro para uma aprendizagem ao nível das atitudes de conservação da natureza | Rodrigues, Rita; Pombo, Lúcia; Neto, Teresa | bookPart |  |
Dec-2019 | Evaluation of a mobile augmented reality game application as an outdoor learning tool | Pombo, Lúcia; Marques, Margarida Morais; Afonso, Luís; Dias, Paulo; Madeira, Joaquim | article |  |
2021 | Exploring Linguistic Landscapes with the LoCALL App: Part 2: A Hands on APProach | Neves, Alexandra das; Lourenço, Mónica; Marques, Margarida M.; Pombo, Lúcia; Siemushyna, Maria | conferenceObject |  |